In primul rand , va doresc un an nou 2010 plin de impliniri , sa va aduca tot ce va doriti , copii, masinii, case s.a.m.d.

Am decis ca odata cu noul am sa intru si eu in lumea bloggerilor , si uite asa am ajuns aici. Multi dintre voi ma stiti, dar care nu aveti nici-o legatura cu mine sa fac o scurta introducere.
Baiat, 17 ani , Iasi , restu nu conteaza, zic eu.

Sper ca o sa apreciati ce o sa scriu de acuma incolo, si o sa "accesati" blogul meu in fiecare zi , garantez distractie maxima.

Acestea fiind spuse, va urez navigare placuta si sper sa gasiti cat mai multe lucruri interesante .


Ofer link exchange - Id contact

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati